افشاگری استاندار تهران درباره صدور پروانه‌های محرمانه در حریم پایتخت شرط جدید معافیت از سربازی اعلام شد ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۵ تمدید شد+ جزئیات جزئیات آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق سال ۱۴۰۴ قوه قضاییه: شایعات پیرامون برخی مدیران مرکز حفاظت و اطلاعات کذب است؛ بازداشت یا کشف فساد نداشته‌ایم دستگیری مرد آبادانی که فیلم کتک زدن پدرش در فضای مجازی وایرال شد+ عکس جزئیات معافیت سربازی در قانون جوانی جمعیت/ چه کسانی مشمول هستند؟ تأخیر در آغاز فعالیت ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس خوزستان یکشنبه ۱۱ آبان پیش‌بینی ایلان ماسک از آینده گوشی‌های هوشمند داوطلبان آزمون استخدامی ایثارگران بخوانند / تمدید مهلت ثبت‌نام + جزئیات  ورود سامانه بارشی جدید به شمال کشور؛ هشدار سرمازدگی در ۱۳ استان آخرین وضعیت پرونده اعضای باند خرید و فروش کودکان در تهران ماجرای فروش سکه‌های تقلبی در شهرری بازداشت مأمور پلیس در ارتباط با تیراندازی مرگبار در هرمزگان / ماجرا چه بود؟ زمان انتشار منابع و دفترچه کنکور فرهنگیان ١۴٠۵ اطلاعیه فوری درباره انسداد تونل نیایش؛ رانندگان بخوانند

دانش آموز در مدرسه باید احساس راحتی کند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که برنامه درسی و مدرسه‌ به‌گونه‌ای باشد که تمام ساحت‌های تربیتی را در بر بگیرد، گفت: مدرسه خوب، مدرسه‌ای است که شبیه خانه باشد و دانش‌آموز احساس راحتی کند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کد خبر: ۴۹۰۲۵

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح مجازی پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزان که در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کاری را نمی‌توانیم معادل یادگیری قرار دهیم؛ یادگیری از بدو تولد آغاز می‌شود و ادامه دارد؛ آدم‌ها طوری ارتباط برقرار کرده و رفتار می‌کنند که یاد گرفتند.

 

وی با بیان اینکه مهمترین تمایزی که آدم‌ها با هم دارند در کیفیت یادگیری است، ادامه داد: انسان‌ها از طریق 4 نوع ارتباط یاد می‌گیرند که شامل ارتباط با خود، ارتباط با خدا، ارتباطی با خلق خدا و ارتباط با خلقت است؛ یادگیری امری محدود به زمان و مکان نیست و محدود به دوره‌ای از زندگی نیست.

 

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه  تمام تلاش ما این است که برنامه درسی و مدرسه‌ به‌گونه‌ای باشد که تمام ساحت‌های تربیتی را در بر بگیرد، گفت: مدرسه خوب، مدرسه‌ای است که شبیه خانه باشد و دانش‌آموز احساس راحتی کند. 

 

وی به لزوم ارتباط خانه و مدرسه اشاره کرد و افزود: هدفی که در اوقات فراغت دنبال می‌کنیم با هدفی که در مدرسه دنبال می‌کنیم از هم جدا نیست و معتقدم به این فرصت باید به عنوان یک فرصت طلایی نگاه کرد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار